Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~xmanio | użytkownik

imię i nazwiskoMariusz Pawlowski adresPołaniec zarejestrowany14.03.2005 @14:17:27 ostatnio na stronie03.10.2009 @14:26:03

I'm just a no-class beat down fool
And I will always be that way
My automobile is a piece of crap
My fashion sense is a little whack
And my friends are just as screwy as me
I didn't go to boarding schools
Preppie girls never looked at me
Why should they?
I ain't nobody
Got nothing in my pocket



_
est


2 konto sobie mam, tu nieczesto juz zagladam


myparty.digart.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myparty.digart.pl Gadu-Gadu3209502
digarty1 komentarze2084 posty na forum157

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
'bruklin    15.07.2006 @13:14:17
o jakie booskie profajlowe! szkoda ze mnie na nim nie ma!!!!!!!!!!!!!! :P
ahh no berlin ah ah
no i pozdrowie maryche and zuzie :D
_______
- - - B R U K L I N s . c o m - - - http://www.bruklins.com

kokodzambo i do przodu!
^sharon77speeds    15.07.2006 @11:55:15
dziekuje :D
^damianjaszczyk    13.07.2006 @23:48:32
co u mnie? ha... a no wakacje mi miedzy palcami uciekaja... nie fajnie, a tyle roboty omg, w co ja sie wpieprzam z ta historia sztuki... a jak sie temat matury i dalszych bojow u Ciebie przedstawia sasiedzie? ;]
_______
"Autentyczność jest bezcenna, oryginalność nie istnieje." - Jim Jarmusch
^sharon77speeds    11.07.2006 @20:36:58
masz zajebisty avatar :D:D:D:D
+Jaroslav    11.07.2006 @16:42:27
dzieki za komentarze miłego dzionka życze
~katatonia    10.07.2006 @12:28:50
; ) witam witam
już w domu?
'bruklin    08.07.2006 @12:48:46
ha!! znalazlam:D
_______
- - - B R U K L I N s . c o m - - - http://www.bruklins.com

kokodzambo i do przodu!
~Cs3    02.07.2006 @15:59:57
_______
jo

ty

jo
~LandrynkowySen    30.06.2006 @10:03:04
< 3
~agami    27.06.2006 @09:37:51
o!
+juliadunin    27.06.2006 @06:25:08
dziekuje M. za all
^UzA    26.06.2006 @22:38:40
a tam klan, olewam gre narazie A sprzet to w sumie wszystko wygrane na jakichs lanach i innych takich imprezach
_______
bloodstreamruns
^UzA    26.06.2006 @22:33:44
dzieki za komentarze
_______
bloodstreamruns
^olusiowata    25.06.2006 @14:21:02

dziękuje
_______
i'm too sexy for my cat.
http://generacjanic.wordpress.com blog.
~LandrynkowySen    22.06.2006 @16:47:09
~warsawcrew    18.06.2006 @19:38:46
dzięki za ocenę. Pozdro
_______
http://www.crybaby.pl - go vegetarian!
~badziejasty    15.06.2006 @11:06:57
jo manio :D
^Martastokrotka    14.06.2006 @13:01:31
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
!JakkaS    12.06.2006 @09:38:47
Dzieki za komentarz i ocenke :D
~p0zi0mka    07.06.2006 @19:08:13
heja
co u Ciebie slychac??
co porabiasz?? przez ten wolne dni??
ja zapisalam sie na prawko
i zaczelam pracowac w barze
pozdrawiam muuua
_______

-----------
Wektorowa ilustracja to wyprawa w świat jej autora. Drzewa nie muszą w nim być brązowo - zielone, niebo - niebieskie, a dłoń nie musi odpowiadać wysokości twarzy.
+yska    06.06.2006 @11:09:45
noo znam ten bol
a ja chwilowo na ospe choruje, poza tym gdzie mi tam do matury, ja za rok dopiero : ) ale psiz jak Tobie poszlo )
_______
gdzie znajduje sie metafizyczny pepek? jak nie mając zadnych talentow zostac w krakowie artystą? co wstrząsnelo sercem stalowego drwala? czy nalezy bac sie fryzjerow? kim są mlotkowi-najwieksza tajemnica krakowa! jak zostac pro
-Oli88    06.06.2006 @10:37:39
fakt ze duze, ale zawsze mozna dac link zewnetrzny na forum np.

dzieki za ocene
+yska    05.06.2006 @20:07:36
tez przechodzisz kryzys skarpetkowy nie mogac ich znalezc? : D
to moj koszmar jest zawsze ; D
_______
gdzie znajduje sie metafizyczny pepek? jak nie mając zadnych talentow zostac w krakowie artystą? co wstrząsnelo sercem stalowego drwala? czy nalezy bac sie fryzjerow? kim są mlotkowi-najwieksza tajemnica krakowa! jak zostac pro
~p0zi0mka    05.06.2006 @18:03:35
_______

-----------
Wektorowa ilustracja to wyprawa w świat jej autora. Drzewa nie muszą w nim być brązowo - zielone, niebo - niebieskie, a dłoń nie musi odpowiadać wysokości twarzy.
~TrustMe    03.06.2006 @18:54:53
hihi. slodki jestes przystojniaku :P

dzieki.

tez lubie zubra :D
_______
"..To work hard, and have fun, and NOT notice the difference.."
http://olive.digart.pl warto zajrzec. piekne widoki w szkocji.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 28 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt